
Motivacija učenika igra ključnu ulogu u učinkovitosti nastavnog procesa. Programski sadržaji u prirodi i biologiji pružaju izuzetno mnogo mogućnosti za organizaciju rada u grupama i aktivno uključivanje učenika u nastavni proces. Posebno je zanimljivo istražiti motivaciju za praktične aktivnosti, koje učenicima omogućuju primjenu teorijskog znanja u stvarnim situacijama. Uspješnost grupnog rada u nastavi može se povezati i s izrekom: “Što čujem zaboravim, što vidim zapamtim, a što učinim znam!” ili ako to prevedemo u postotke: “Mi učimo 10% od onog što čitamo, 20% od onog što slušamo, 30% od onog što vidimo, 50% onog što vidimo i čujemo, 70% od onog što izgovorimo i 90% od onog što izgovorimo i učinimo “. Rezultate istraživanja o motivaciji učenika petih i sedmih razreda za rad u grupi pogledajte na linku Rezultati istraživanja_Motivacija učenika za grupni rad na nastavi prirode i biologije.pdf