Datum objave: 15. lipnja 2025.
Kategorija: Biologija

Istraživanje – Motivacija učenika za grupni rad na nastavi prirode i biologije

Motivacija učenika igra ključnu ulogu u učinkovitosti nastavnog procesa. Programski sadržaji u prirodi i biologiji pružaju izuzetno mnogo mogućnosti za organizaciju rada u grupama i aktivno uključivanje učenika u nastavni proces. Posebno je zanimljivo istražiti motivaciju za praktične aktivnosti, koje učenicima omogućuju primjenu teorijskog znanja u stvarnim situacijama. Uspješnost grupnog rada u nastavi može se povezati i s izrekom: “Što čujem zaboravim, što vidim zapamtim, a što učinim znam!” ili ako to prevedemo u postotke: “Mi učimo 10% od onog što čitamo, 20% od onog što slušamo, 30% od onog što vidimo, 50% onog što vidimo i čujemo, 70% od onog što izgovorimo i 90% od onog što izgovorimo i učinimo “. Rezultate istraživanja o motivaciji učenika petih i sedmih razreda za rad u grupi pogledajte na linku Rezultati istraživanja_Motivacija učenika za grupni rad na nastavi prirode i biologije.pdf

Pročitajte još

Terenska nastava – Sjeverni Velebit, Krasno

Učenici 7.a i 7.d razreda, u pratnji prof. Bakarić, Bračun, Firšt i Surjan Zrnc, 20. svibnja 2025. godine bili su u jednodnevnoj terenskoj nastavi koja je obuhvaćala posjet Nacionalnom parku Sjeverni Velebit, Kući Velebita te utočištu za medvjede u Kuterevu. Cilj ove...

Međunarodna smotra iz Biosigurnosti i biozaštite

U osječkoj je Osnovnoj školi "Vijenac" održana Međunarodna smotra Biosigurnost i biozaštita od 12. do 13. svibnja 2025. godine. Projekt koji je započeo pred pet godina potekao je upravo iz Osnovne škole "Vijenac", a nositelji su mu Hrvatsko društvo za biosigurnost i...

Skip to content