Projekti škole...
Tijekom nastavne godine 2021./2022. učenici šestih razreda s profesoricom biologije Anom Bakarić uključeni su u dva eTwinning projekta: "Čarobni svijet kućnih ljubimaca" i „Priroda kroz eko datume" .
Učenici tijekom sudjelovanja na projektu izrađuju plakate, crteže, prezentacije i međusobno predstavljaju svoj rad. Sudjelovanjem u projektu sudionici razmjenjuju ideje, iskustava i primjere dobre prakse, razvijaju socijalne vještine i surađuju s učenicima iz različitih škola u Hrvatskoj i inozemstvu.
Čarobni svijet kućnih ljubimaca
Učenici kroz projekt predstavljaju i opisuju svog kućnog ljubimca. Informiraju ostale sudionike projekta o vrsti kojoj pripada njihov kućni ljubimac, istražuju neke posebnosti vezanih uz njih te opisuju na koje se sve načine brinu o svom ljubimcu. Učenici kroz razne aktivnosti osvješćuju važnost brige o biljkama i životinjama te o potrebi spašavanja napuštenih životinja u skloništima ili udomljavanjem.
Priroda kroz eko datume
Čovjek svojim svakodnevnim aktivnostima ugrožava biljni i životinjski svijet te onečišćuje naš okoliš. Ugroženi su voda, zrak i tlo kao prirodna staništa biljaka i životinja te je smanjenja biološka raznolikost našeg planeta. Učenici se kroz projekt usmjeravaju kako svakodnevno živjeti u skladu s prirodom i održivim razvojem. Sudjelovanjem u projektu učenici će istraživati prirodu, biljke i životinje, naučiti kako ih zaštititi, obilježavati ekološki važne datume te će međusobno izmijeniti svoja znanja i iskustva.
Tekst i objava: Ana Bakarić, prof.
Projekt tematske slikovnice naziva „Lijepa naša Hrvatska“ ostvarili su učenici 5. razreda uz pomoć svojih učitelja: prof. Sanje Bosak, prof. Irene Pehar Miklenčić, prof. Irene Sabadoš, prof. Francis Kodžoman, prof. Tamare Bosnar Musije, prof. Miroslave Šovanj Spajić te uč. Iskre Žderić Biberdžić.
Slikovnica pomaže u razvijanju govora, bogaćenju djetetova emocionalnog doživljavanja i izražavanja. Prvenstvena joj je namjena da pobudi dječju maštu i kreatvnost približavajući im i nepoznatu okolinu.
„Lijepa naša Hrvatska“ tematska je slikovnica o ljepotama Lijepe Naše. Naši kreativni petaši izrazili su svoje doživljaje zemlje u kojoj žive poklonivši nam pravu riznicu riječi, misli i crteža.
Tijekom nastavne godine 2020./2021. učenici petih i sedmih razreda s profesoricom biologije Anom Bakarić uključeni su u dva eTwinning projekta: "Izrada i uporaba modela u nastavi" i „Zaštitimo naš planet Zemlju" .
Izrada i uporaba modela u nastavi
U projekt „Izrada i uporaba modela u nastavi“ uključeni su učenici sedmih razreda. Tijekom nastave biologije i dodatne nastave učenici izrađuju modele stanica, organa, organizama, dijelova tijela, dijelove staništa i slično, od različitog materijala. Izrađeni modeli služe u boljem shvaćanju prirode i živih bića, a posebice u boljem razumijevanju anatomskih struktura.
Sudjelovanjem na projektu i suradnjom s učenicima različitih škola učenici sedmih razreda pokazuju svoju kreativnost, obogaćuju svoje znanje, izmjenjuju ideje, razvijaju socijalne vještine i stječu nova poznanstva s učenicima sličnih interesa.
Zaštitimo naš planet Zemlju
U projekt „Zaštitimo naš planet Zemlju“ uključeni su učenici petih razreda.
Učenici u sklopu projekta istražuju što sve utječe na naš planet, kako ga zaštititi te što činiti kako bismo unaprijedili život na njemu bez onečišćenja okoliša i bez uništavanja biološke raznolikosti.
Nakon istraživanja učenici izrađuju plakate, crteže, prezentacije i međusobno predstavljaju svoj rad. Sudjelovanjem na projektu sudionici razmjenjuju ideje, iskustava i primjere dobre prakse, razvijaju socijalne vještine i surađuju s učenicima iz različitih škola.
Tekst: Ana Bakarić, prof.
Svaki učenik ima svoj jedinstven način na koji usvaja novo gradivo. Stil učenja učenika omiljeni je način kako učenik uči-pribavlja, obrađuje i pohranjuje obavijesti da bi se njima služio (A. Grgić i Z. Kolaković, 2010. ). Stilovi učenja učenika su jedinstveni način primanja informacija svakog pojedinca koji uključuju i kognitivne i afektivne i fiziološke oblike (Sunko 2008.).
Istraživanje o stilovima učenja u našoj školi napravile su prof. biologije Ana Bakarić i pedagoginja Katarina Posavec.
Rezultate istraživanja pogledajte u priloženom dokumentu.
Školski projekt „Prva pomoć za sve“ ostvaren je u sklopu izvannastavne aktivnosti Prva pomoć, za učenike sedmih razreda pod vodstvom prof. Ane Bakarić.
Cilj projekta bio je upoznati sve učenike sedmih razreda s osnovama prve pomoći.
Aktivnosti provedene u projektu su:
- dodatna edukacija učenika koji sudjeluju u projektu uz pomoć volontera Crvenog križa
- sastavljanje upitnika o poznavanju osnova prve pomoći i provođenje upitnika među kolegama u svom razredu
- na satovima razrednika i biologije učenici polaznici Prve pomoći provodili su edukaciju ostalih učenika o postupcima prve pomoći (pravila i ciljevi prve pomoći, poziv hitnoj pomoći, prioriteti u zbrinjavanju ozljeda, gušenje stranim tijelom, prestanak disanja i rada srca, opekline, imobilizacije, nesvjesno stanje).
Nakon provedenih aktivnosti učenici sedmih razreda obogatili su svoje znanje o postupcima pružanja prve pomoći.
« Svibanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ukupno: 163379
Ovaj mjesec: 4152
Ovaj tjedan: 1301
Danas: 62